Pioneer DJ

Od roku 1995 jesteśmy głównym serwisem firmy Pioneer ściśle współpracującym z firmą DSV, oficjalnym dystrybutorem sprzętu Pioneer na terenie Polski. Stworzyliśmy sieć ponad dwudziestu punktów serwisowych w kraju.

Bardzo dbamy o najwyższe umiejętności i wiedzę naszego personelu technicznego. Nasi eksperci kilka razy do roku przechodzą specjalistyczne szkolenia w centrach badawczych Pioneer w Antwerpii w Brukseli. Nasi specjaliści zawsze udzielą Państwu odpowiedzi na pytania związane z naprawą i obsługą sprzętu Pioneer.

LISTA SERWISÓW PIONEER

NazwaMiastoAdresTelefonmail
TELE-RADIO-VIDEOGdyniaBoh. Getta Warszawskiego 18586245009serwis@trv.com.pl
AVS SerwisKatowiceBoh. Monte Cassino 1322552148serwis@audio-video.slask.pl
CS SerwisWarszawaHoża 9790010435info@casestudio.pl

Dla Klientów z innych miejscowości przygotowaliśmy link, który pomoże zalożyć zlecenie w centralnym serwisie Pioneera w Gdyni:

Załóż zlecenie

Szanowny Kliencie
Dziękujemy za dokonanie zakupu urządzenia firmy PIONEER.
Nabyte przez Państwa urządzenie charakteryzuje się wysoką jakością, pozwalającą na bezawaryjne używanie pod warunkiem prawidłowej eksploatacji i stosowania zasad zawartych w instrukcji obsługi.
W przypadku wystąpienia problemów technicznych z zakupionym produktem prosimy o zwrócenie się do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego (APS). Adresy wszystkich Autoryzowanych Punktów Serwisowych znajdą Państwo na stronie: www.trv.com.pl  i  www.dsv.com.pl

Warunki Gwarancji słuchawek DJ

Słuchawki firmy PIONEER DJ objęte są 12 miesięczną gwarancją
(z wyjątkiem modeli: HDJ-X5, HDJ-X7, HDJ-X10 oraz HDJ-S7, które objęte są 24 miesięczną gwarancją).

  1. Gwarancja będzie respektowana po okazaniu przez nabywcę wraz z wadliwymi słuchawkami ważnego dowodu nabycia słuchawek z datą zakupu (faktura, paragon fiskalny). Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana przez APS w możliwie najkrótszym terminie.
  2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń ani pogorszenia jakości działania powstałego wskutek: przerwania lub nadwyrężania przewodów, zanieczyszczenia, zalania, uszkodzeń mechanicznych, eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem. Zakresem gwarancji nie jest objęta wymiana części podlegających zużyciu w normalnej eksploatacji np. gąbki.
  3. W razie dokonania napraw lub zmian konstrukcyjnych przez osoby do tego nieupoważnione nabywca traci uprawnienia gwarancyjne.
  4. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy, wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

GWARANT:

Tele-Radio-Video, 81-609 Gdynia, ul. Boh. Getta Warszawskiego 18.
tel.: 58 624 34 67 lub 58 624 50 09 e-mail: pioneer@trv.com.pl

Komentarze są wyłączone.