Od roku 1995 jesteśmy głównym serwisem firmy Pioneer ściśle współpracującym z firmą DSV Bokuniewicz Jankowski Spółka jawna, oficjalnym dystrybutorem sprzętu Pioneer na terenie Polski. Stworzyliśmy sieć ponad dwudziestu punktów serwisowych w kraju.
Bardzo dbamy o najwyższe umiejętności i wiedzę naszego personelu technicznego. Nasi eksperci kilka razy do roku przechodzą specjalistyczne szkolenia w centrach badawczych Pioneer w Antwerpii w Brukseli. Nasi specjaliści zawsze udzielą Państwu odpowiedzi na pytania związane z naprawą i obsługą sprzętu Pioneer.
LISTA SERWISÓW PIONEER
Nazwa | Miasto | Adres | Telefon | |
---|---|---|---|---|
Sanserwis | Białystok | Warszawska 79 | 857325689 | san@bravo.rsi.com.pl |
RAM Serwis | Bydgoszcz | Królowej Jadwigi 18 | 523228114 | poczta@ramserw.pl |
OHM2 | Częstochowa | Sikorskiego 4/6 | 343669793 | ohm@ohm.com.pl |
TELE-RADIO-VIDEO | Gdynia | Boh. Getta Warszawskiego 18 | 586245009 | serwis@trv.com.pl |
AVS Serwis | Katowice | Boh. Monte Cassino 1 | 322552148 | serwis@audio-video.slask.pl |
MDS | Kielce | J.N. Jeziorańskiego 73 | 413623936 | ksiegowosc1@mds.fan.pl |
BS Elektronik | Kraków | Juliusza Lea 203 | 126324398 | serwis@bselektronik.krakow.pl |
EURO ELEKTRONIK | Leszno | Słowiańska 59 | 655296569 | leszno@nikuserwis.com.pl |
DUCAT SERWIS | Lublin | Braci Wieniawskich 2 | 817413081 | ducat.serwis@ducat.pl |
Centrum Serwisowe DP | Olsztyn | Gdyńska 21 | 895429191 | serwis@csdp.pl |
OHM2 Opole | Opole | Niemodlińska 19/6 | 774747040 | opole@ohm.com.pl |
NIKU SERWIS | Poznań | Czochralskiego 8 | 618523078 | pok@nikuserwis.com.pl |
ELEKTRONIK | Rzeszów | Żółkiewskiego 7b | 178612418 | laptopserwis@op.pl |
Tele i Radiomechanika | Szczecin | Dębogórska 10a | 914220117 | telerm@vp.pl |
HIT SERWIS | Szczecin | Al. Piastów 28 A | 914333741 | biuro@hit-serwis.pl |
ATV-VIDEO | Warszawa | Jagiellońska 2 | 228186428 | biuro@atv-video.pl |
SANSERWIS | Wrocław | Czarnieckiego 27/2 | 713559389 | sanserw1@wr.onet.pl |
TON COLOR s.c. | Zielona Góra | Ludowa 5b | 683202300 | quadra@toncolor.pl |
Dla Klientów z innych miejscowości przygotowaliśmy link, który pomoże założyć zlecenie w centralnym serwisie Pioneera w Gdyni:
Szanowny Kliencie
Dziękujemy za dokonanie zakupu urządzenia firmy PIONEER.
Nabyte przez Państwa urządzenie charakteryzuje się wysoką jakością, pozwalającą na bezawaryjne używanie pod warunkiem prawidłowej eksploatacji i stosowania zasad zawartych w instrukcji obsługi.
W przypadku wystąpienia problemów technicznych z zakupionym produktem prosimy o zwrócenie się do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego (APS). Adresy wszystkich Autoryzowanych Punktów Serwisowych znajdą Państwo na stronie: www.trv.com.pl i www.dsv.com.pl
WARUNKI GWARANCJI – audio poza słuchawkami
Produkty firmy PIONEER objęte są 24 miesięczną gwarancją.
- Gwarancja dotyczy wyrobów PIONEER powszechnego użytku zakupionych w Polsce, pochodzących z dystrybucji DSV Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością S.K. i jest ważna na terytorium RP.
- Gwarancja będzie respektowana przez APS po okazaniu przez nabywcę wraz z wadliwym urządzeniem:
a. czytelnie i poprawnie wypełnionej (wymagana pieczątka sklepu) Karty Gwarancyjnej
b. ważnego (z czytelną datą zakupu) dowodu nabycia sprzętu (faktura, paragon fiskalny).
Punkt Serwisowy może odmówić dokonania naprawy gwarancyjnej w przypadku: naruszenia plomb, stwierdzenia ingerencji
przez osoby do tego niepowołane, niezgodności w dokumentach i na urządzeniu oraz wszelkich skreśleń lub poprawek w dokumentach. - Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do najbliższego APS w oryginalnym opakowaniu oraz odebrać urządzenie z APS, do którego zostało ono dostarczone. W przypadku braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia urządzenia wynikające z jego opakowania ponosi wyłącznie reklamujący.
- Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana przez Autoryzowany Punkt Serwisowy w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym jednak niż 30 dni licząc od daty dostarczenia rzeczy do APS gwaranta. W przypadku, gdyby naprawa nie była możliwa w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym czas naprawy może zostać wydłużony, o czym reklamujący zostanie za każdym
razem poinformowany pisemnie, mailowo lub telefonicznie. Okres gwarancji przedłuża się o czas niesprawności sprzętu liczony od dnia zgłoszenia usterki w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym do dnia zakończenia naprawy, o czym klient powinien zostać powiadomiony. W przypadku braku możliwości naprawy dostarczonego sprzętu, serwis dokona wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy lub odnowiony. Decyzję o wymianie sprzętu na nowy lub odnowiony podejmuje Autoryzowany Punkt Serwisowy. W takim przypadku serwis dokonuje adnotacji w karcie serwisowej o dokonanej wymianie sprzętu. Jeżeli w szczególnych sytuacjach
(np. brak produktu w ofercie handlowej) wymiana urządzenia na ten sam model jest niemożliwa Gwarant może wymienić urządzenie na inny model o najbardziej zbliżonych parametrach technicznych. Takie działanie również uważa się za wykonanie obowiązków Gwaranta. - Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, ani pogorszenia jakości działania urządzenia powstałego wskutek: zanieczyszczenia, zalania, uszkodzeń mechanicznych pęknięć, wgnieceń, odkształceń) przepięć w sieci energetycznej, wyładowań atmosferycznych i innych zdarzeń losowych, niewłaściwej instalacji (podłączania urządzeń pod napięciem), eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem, użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania, czy tez nośników danych (np. karty pamięci, pendrive itp.), przewodów połączeniowych, zabrudzenia elementów optycznych, głowic laserowych, powstałych na skutek użytkowania sprzętu w pomieszczeniach zadymionych lub zapylonych.
Zakresem gwarancji nie są również objęte okresowe przeglądy techniczne czy też wymiany części i podzespołów wynikające z normalnego zużycia czy przewidzianych do okresowej wymiany, czynności wymienione w instrukcji obsługi oraz należące do normalnej eksploatacji, jak konserwacja, czyszczenie głowic, czytników CD, DVD. - W razie dokonania napraw lub zmian konstrukcyjnych przez osoby do tego nieupoważnione-nabywca traci uprawnienia gwarancyjne.
- Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie urządzenia wynikłe z innych przyczyn niż wady tkwiące w urządzeniu oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane wadami urządzenia inne niż rzeczywiście poniesione.
Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu parametrów, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta. - Każdy reklamowany sprzęt serwis Gwaranta sprawdza pod względem poprawności działania.
Jeżeli reklamowany sprzęt jest sprawny, serwis Gwaranta obciąża reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem sprzętu oraz kosztami związanymi z dostarczeniem sprzętu do serwisu i z serwisu do klienta. - Gwarancja nie obejmuje odszkodowania z tytułu uszkodzeń wszelkich nośników, oprogramowania (w tym kart pamięci i innych nośników) i innych materiałów eksploatacyjnych oraz ewentualnych strat czy utraconych zysków z tytułu braku możliwości korzystania ze sprzętu będącego w serwisie.
- Punkty serwisowe nie będą ponosiły odpowiedzialności za jakość serwisu gwarancyjnego, jeżeli działalność sieci serwisowej zostanie zakłócona nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze sił wyższych takich jak: niepokoje społeczne, klęski żywiołowe, wojny itp.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy wynikających
Warunki Gwarancji słuchawek (nie DJ):
Słuchawki firmy PIONEER objęte są 12 miesięczną gwarancją. Warunki gwarancji:
Gwarancja dotyczy słuchawek pochodzących z dystrybucji DSV Bokuniewicz Jankowski Spółka Jawna Gdynia, Plac Kaszubski 8 i jest ważna na terytorium RP.
W przypadku wystąpienia problemów technicznych, prosimy o zwrócenia się z zakupionym produktem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego Gwaranta (APS). Listę wszystkich APS znajdziecie Państwo na stronie www.tele-radio-video.pl i www.dsv.com.pl
Gwarancja będzie respektowana po okazaniu przez nabywcę wraz z wadliwymi słuchawkami ważnego dowodu nabycia nowych słuchawek z datą zakupu (faktura, paragon fiskalny).
- Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana przez Autoryzowany Punkt Serwisowy w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym jednak niż 30 dni licząc od daty dostarczenia rzeczy do APS gwaranta. W przypadku, gdyby naprawa nie była możliwa w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym czas naprawy może zostać wydłużony, o czym reklamujący zostanie za każdym razem poinformowany pisemnie, mailowo lub telefonicznie. Okres gwarancji przedłuża się o czas niesprawności sprzętu liczony od dnia zgłoszenia usterki w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym do dnia zakończenia naprawy. Z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej, w przypadku braku możliwości naprawy dostarczonego sprzętu, serwis dokona wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy lub odnowiony. Decyzję o wymianie sprzętu na nowy lub odnowiony podejmuje APS. W takim przypadku serwis dokonuje adnotacji w karcie serwisowej o dokonanej naprawie lub wymianie sprzętu. Jeżeli w szczególnych sytuacjach (np. brak produktu w ofercie handlowej) wymiana urządzenia na ten sam model jest niemożliwa APS może wymienić urządzenie na inny model o najbardziej zbliżonych parametrach technicznych. Takie działanie również uważa się za wykonanie obowiązków Gwaranta.
- W przypadku jeżeli uprawnionym z gwarancji jest konsument, Gwarant może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Gwaranta. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Gwarant może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Do praw i obowiązków z tytułu gwarancji, w przypadku jeżeli uprawnionym z gwarancji jest konsument zastosowanie mają zasady wskazane w art. 43d ustawy o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń ani pogorszenia jakości działania powstałego wskutek: przerwania lub nadwyrężania przewodów, zanieczyszczenia, zalania, uszkodzeń mechanicznych, eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem. Zakresem gwarancji nie jest objęta wymiana części podlegających zużyciu w normalnej eksploatacji np. gąbki.
- W razie dokonania napraw lub zmian konstrukcyjnych przez osoby do tego nieupoważnione nabywca traci uprawnienia gwarancyjne.
- Punkty serwisowe nie będą ponosiły odpowiedzialności za jakość serwisu gwarancyjnego, jeżeli działalność sieci serwisowej zostanie zakłócona nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze sił wyższych takich jak: niepokoje społeczne, klęski żywiołowe, epidemie, wojny itp.
- Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej lub z tytułu braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową.